Elma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun.Kaça devraldın konuyu hocam.Ben de imzamdaki konuyu devrediyorum da
tşk'ler hocam sağolun xx.xxx gibi bir rakama