Circle, iflas eden Silicon Valley Bank'te 3.3B$ rezervinin bulunduğunu açıkladı. Toplam rezervi 40B$
Bundan sebep fud oluştu ve usdc peg'i bozuldu. Şahsen ben düzeleceğini düşünüyorum çünkü USDC'nin peg'inin bozulmasının sebebi circle ile alakalı değil. Tamamen elde olmayan sebeplerden kaynaklı.
USTC ile karşılaştıracak arkadaşlar gelmeden; UST'nin batma sebebi sisteminin bozuk olmasıydı. Aylar öncesinden bir twitter hesabı 1B$ ile nasıl luna-ust sisteminin çökeceğini zaten açıklamıştı.
Düzelmezse zaten piyasa kalmaz orası ayrı ama ben ABD'nin bankanın arkasında duracağını düşünüyorum
Hangi Twitter hesabı hocam link verebilirmisininiz rica etsem?