Hocam bu nasıl başlık ben de 25 oldu herhalde dedim içimden başlığı okuyunca 😊 Dolar artıyor, doğal olarak USDT'de artıyor bir şey olduğu yok %.0.50 artmış. Borsa kapalı ama kripto piyasası 7/24 açık, bu yüzden dolardaki artış coine yansıyor.