yigitsoylu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kalan herşey derken?
İkisini de kullanan biri olarak söyleyeyim. Render alacağım işlerde Apple kesinlikle daha iyi. Aynisi pc de alınır mi evet ayni yatirima alınabilir.

Kullanım şeklin sadece yazdiklarinsa Apple öneririm. Kalan herseyden kastim agir render olmayan, exceldi convertti, vektore cizimdi, kurguydu v.s. aklina gelebilecek hersey aradigin her programı legal veya illegal bulabileceğiniz PC ortamıdır ki su an benim pc dentuklu programlarin yarısından fazlasını apple desteklemiyor. Pc daha avantajli program acisindan apple daha ketum o yuzden virus sorununu yok deniyor.