iag1327 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selamlar hocam, geçen sene bir grup şirketi ile gizlilik sözleşmesi ve reklam yönetimi için sözleşme imzalamıştık. Sözleşmede tazminat bedeli olarak 50 bin TL belirtmişlerdi. Geçen seneki asgari ücret tutarına bakınca sizin tutarın 100 bin tl ya da civarı olması makul olacaktır. Firma ile anlaşma sağlamadan önce bu konuda pazarlık yapmanızı öneririm. Ayrıca büyük kurumsal firmalar ile çalışmalar risklidir, en ufak hatanızda tazminatı yansıtma ihtimalleri vardır. Her türlü bildiriyi mail üzerinden gerçekleştirmeyi ihmal etmemenizi tavsiye ederim.
Öncelikle vakit ayırıp yazdığınız için teşekkürler hocam, kliniğe bağlı bir şirket, kendi klinikleri için çalışıyorlar sadece, telefonla arayıp yaptırımların biraz daha hafifletilmesi hususunda pazarlık etmeyi düşünüyordum ancak bu sefer de "herhalde projeyi sızdıracak, daha düşük ceza ödeyerek işin içinden sıyrılmak için yol arıyor" gibi bir intiba oluşturmak istemediğim için temkinli yaklaşıyorum, işi kesinlikle kaybettmek istemiyorum, çok uzun vadeli bir proje, benden önceki geliştirici arkadaş ciddi bir yol almış zaten,o bakımdan teknik bilgi, fikir mülkiyeti ve ticari hakları bana ait değil, sadece var olan projenin geliştirilmesi ve projeyi yönetmek sorumluluklarım altında olacak.Karşılıklı güven kazanmak adına ofislerine gidip detayları bir görüşelim dedim, taa Beylikdüzü'nden Altunizade'ye kadar gittim, görüştük, 10'dan fazla çalışan mevcuttu, o yüzden 200 bin TL için böyle bir tuzak kurabilir mi diye düşünmüyor da değilim aslında