hataları söylemek kötü bir şey mi hocam scripte olan hataları sorunları yazıyorduk.
Az önce r10 dan da engellemiştim. Cevap vermek için engelini kaldırdım ve bu yorumdan sonra tekrar engelleyeceğim. Son yorumumdur.
Hata: Yazılımda olan bir özelliğin düzgün olarak çalışmamasına verilen isimdir.
Ancak senin tanımın özelliğin çalışmaması değil, olmayan özelliğin olmamasını hata olarak tanımlamak. Örneğin bir e-ticaret yazılımı alıyorsun. Alırken özelliklerine bakıyorsun ve pazaryeri entegrasyonlarını bulamıyorsun. Aldıktan 1 ay sonra gelip bunda neden trendyol entegrasyonu yok bu bir hata diyorsun. Çok komik gülmekten alamıyorum kendimi

Neyse hadi herkes kendi yoluna devam etsin. Umarım tekrar karşılaşmayız. Allah yolunu açık etsin