bilimio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu kadar getirisi olan siteyi satmayı bile düşünmem açıkçası.
bende olsam satamam ama bazı arkadaşlar benim nattıgımı düşünüp ön yargılı davranıp karalmaya çalışıyor işte ön yargı bu kadr kötü bir şey .