Normalde balkona cam balkon yaptırırken bile apartman sakinlerinden müsaade almak gerekiyor diye biliyorum. Aranızın bozuk olduğu bir komşu varsa gıcıklığına şikayet etmiş olabilir.
Bu arada zabıta mı geldi? Kim sökülecek dedi?