Binanın dış görünüşünü etkileyecek ek yapılar için belediyeden izin alınması gerektiğini biliyorum.
Teras eğer ortak alan olarak geçiyor ve giriş çıkışları evinizden bağımsız ile bina sakinlerinden onay alınmasa gerekir.
Ama eğer ortak değilse tamamen sizin evinizin içinde kalıyor bina ile ilgili değilse giriş çıkış vs ortak kullanım alanı değilse kimse karışamaz.