Merhaba, evimizin terası yağmur yagdigi zaman cama geliyor ve içeriye alttan akıtıyor. Bu yüzden terasın üstünü kapatalım dedik. Teras yine aynı şekilde kalıyor. Sadece üstünü kapatalım dedik. Bugün yapılırken biri şikayet etmiş ve yapılırken geri söküldü. Birkaç makale okudum kimi yerde bina sakinlerinden izin alınmalıdır diyor. Terasi oda yapmıyoruz. Yada odaya kalmıyoruz. Kimisi sorun olmaz diyor. Bilgisi olan var mı bu konularda ?