Şanalıymışsın hocam çok vakit kaybı olmamış. Ben 2 sene sana deli gibi aşığım dedikten sonra gidip bir Fransızla evlenip Paris e yerleşen bir kızla vakit kaybettim. İlişki durumlarında erken ayrılık büyük şanstır. Sana doğru insanı bulmak için fırsat vermiş. Sadecebu ayrılık süreçlerinde engellemeler falan şık hareketler değil.
Allah bir ömür seveceğin ve seni sevecek bir ilişki nasip etsin hocam.
Sevgi aşk sadakat olunca ortak emerji ve motivasyon iki kişinin de hayatını yükseltiyor. Böyle ilişki yaşayan arkadaşlarım var. O yüzden aşka ve sevgiye inancımı yitirmedim.