digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arada bir gönül bağı olmadığı zaman bunlar bahanedir.
Bir gönül bağı olmadı mı bir insan bir insana şehvet ve sevgi duymadı mı dün mezhep para işi ırk herşey bahane haline gelir.

Siz ikiniz de aşka meşke bakmadan mantık üzerinden tanışma kararı almışsınız.
Karşı taraf da aşkın olmadığı yerde mantığını çalıştırıp sosyo kültürel olarak uyumsuz olduğunuza kanaat getirmiş.

Aslında son derece haklı.
Eğer ortada bir aşk bir gönül bağı yoksa bir ilişki taraflardan herhangi birinin yaşam standardını düşürmemeli.

İlişkiye mantık üzerinden başlamışsınız. Ve verilen mantıklı bir ayrılık kararı üzerinden tüm ilişki hayatınız hakkında değerlendirme yapmak mantıklı değil.
Doğru söylüyorsunuz.