eskiden paraya önem vermeyen insanlar çok vardı,şimdi varmı bilmiyorum.hayatın acı gerçeği bu.bir yandna teknoloji ilerliyor,diğer yandan her türlü moda sektörü acayip hal alıyor,işsizlik hayat pahalılığı derken kişilerin zengin birini tercih etmesini artık yadırgamıyorum.bunlar 30 sene önce olsaydı yargılardım ama devir insanları buna itiyor malesef. bu yaşımd ahala bekarım.en alt rütbe olarak sağlam maaşlı, sigortalı illede memur illede memur istiyor anneler babalar