minidora adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Doğru insanda bunun önemi yok. Ben evlendiğimde borç dışında bir şeyim yokken eşimin evi vardı, maddi durumu iyiydi. Evlendik... şu an arabamız ve 2 iş yerimiz var. Birlikte yaptık ama hiç sende yok, bende var olmadı. Maddi bir ilişki kurmadık.
Iste o doğru insani herkes bulamiyor hocam. Hep kisa çöp mu cekilir