Hayırlı olsun en azından başından böyle olması sizin için çok iyi olmuş. Bir arkadaşımda böyle bir durumdaydı, kendisi özel sektörde çalışıyordu, kız arkadaşı sınıf öğretmenliği mezunuydu. Kızın durumu iyi, arkadaşın sadece bir arabası vardı. Kızın annesi hiç istemedi çocuğu, benim kızım öğretmen olacak senin doğru düzgün bir işin bile yok falan filan ama kız dik durdu, yanında oldu, düğünlerine 1 ay kala çocuk lise KPSS'den atandı memur oldu, kız atanamadı yıllardır birkaç özel okulda üç kuruşa çalıştı şimdi işsiz, öğretmenlik mesleğini yapamıyor yani çocuk memur oldu, kız işsiz. Türk filmi gibi ama hayat böyle işte, önemli olan sevgi, bağ, birbirine güven ve omuz omuza mücadele, gerisi geliyor.