Geçtiğimiz yıl başıma geldi. 2400 TL yatırırken ATM parayı yuttu. Arayıp durumu bildirdim, 10 gün kadar sonra 2.200 TL iade ettiler. Tekrar aradım, hatalı olmuş dedim, birkaç gün sonra 50 TL daha yatırdılar. 150 lira uçtu. Mağazanın parasıydı, yanlış sayma ihtimalim yok -ki gün sonu sayımında 2.400 eksik vermişti- En son 150 TL'yi cebimden ödedim mecburen.