CanDostu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tavsiyem, daha fazla rezil olmadan konunun silinmesini talep edin. Bu şekilde R10'a giriş yapmak prestij kaybıdır.
rezil olunacak bir şey göremedim.