SİZ HALEN ANLAMAMIŞSINIZ KONUYU

hocam diyorum ki benim degil satılık olan bir panel var ben satmıyorum sadece r10 Ailesine Siz Olsanız Kaça Satardınız Diye Sorum .
Neden Ama Siz Anlamıyorsunuz.
Nerden bilebiliriz yakında kurumsal üyelik alacam diye konuyu kapatmışsınız fakat ortada hiçbirşey yok