Çok merak ettim kazanç verilerinizi?
Daha doğrusu r10 merak ediyor gösterebilirmisiniz?
SİZ HALEN ANLAMAMIŞSINIZ KONUYU

hocam diyorum ki benim degil satılık olan bir panel var ben satmıyorum sadece r10 Ailesine Siz Olsanız Kaça Satardınız Diye Sorum .
Neden Ama Siz Anlamıyorsunuz.