Merhabalar ben yıllardır adobe xd kullanıcısıyım figma ya geçiş yapmayı düşünüyorum fakat aklımda bi soru var figma sitesinde fiyatlandırma sayfasına geldiğimizde karşımıza ilk olarak ücretsiz starter ve ücretli olarak figma professional çıkıyor karşımıza birisi ücretsiz birisi ücretli araasında fark nedir hangi paket serbest çalışmaya uygundur teşekkürler