erolozboduroglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tabiri caizse yumurtlayan tavuğu kesmek derler bizim buralarda buna
şöyle düşünün hiç yemek yok ama o tavuk var yiyecek olarak ?