ticaret sonrası traed atar mısınız diye sorulur bence ya, açıkcası ben her defasında satışını yaptığım konunun linkini atıp tecrübelerinizi paylaşıp trade atabilir misiniz diyorum. ama pozitif trade atın veya iyi yorum atın konuma övün vs demiyorum yani, tecrübelerini paylaşmalarını söylüyorum hem trade için hem yorum için. böylece diğer kullanıcılar da bu yorumlara veya sizle iş yaparken trade açıklamalarına bakıp fikir sahibi olabilir. kötüyse kötü desin yada şu konuda iyi ama şu konuda kötü desin. böylece bana da yapamayacağım veya iyi yapmadığım bir iş gelmez. çok iyi yaptığım iş gelir. düşüncem böyle. yararlı buluyorum. ticaret yapan herkes trade yorum ile fikirlerini belirtmeli diğer kullanıcıların fikir edinmesi için.