bugrajk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kardeşim ticaret puanın amacı ticaretten sonra olumlu veya olumsuz geri dönüşler sağlamaktır, eğer bir ticaret sağlamışsan bu forumda bunu raporla ki insanlar da neyin ne olduğunu bilsin. Forumun amacı güvenli bir şekilde ticaret yapmak,ticaret puanı atmak bu kadar zor değil cebinizden bişey çıkmıyor
Dolandırıcıliklar genelde yüksek ticaret puanlı hesaplarla yapılıyor artık. Ticaret denen şey tek taraflı mi oluyor? Neden ben gönderiyorum o gönderemiyor?