geldeoynama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Göndermemeniz etik değil bana göre yine de size kalmış.
Etik nedir hocam? Durumun etikle ne ilgisi var? O göndermiyorsa ben neden göndereyim? Enayi miyim?