emrhnbyrkdr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2-3 haftada yazarım çok kasma kendini bence,koy ortaya 10k 2-3 haftada sıfırdan kodlayıp teslim edeyim )
Pekala. Kendinize bu kadar güvenip, bu kadar ucuza çalıştığınıza göre size bir anlaşma teklif edeyim ben. Yüz yüze buluşup sözleşme hazırlayalım. 10.000 TL karşılığında 3 haftada tasarımını ve kodlamasını "sıfırdan" yapıp teslim edeceksiniz. Teslim edemezseniz Türkiye'ye geliş gidiş ve konaklama masraflarımı da göz önünde bulundurarak ve zamanımı çaldığınızı var sayarak 30.000 TL olarak geri ödeme yapacaksınız. Tasarım ve kodlama sürecinin tamamında ekran kaydı veya ekran paylaşımı ile yapacaksınız. "Sıfırdan" yapıyorsunuz ya hani. Gözlemlemiş oluruz. Blöf değil, noter onaylı bu sözleşmeyi yaparak bu işi yapacaksanız, ben kabulüm. Numaranızı ve buluşma noktasını özelden iletebilirsiniz.