Ben ticaret puanını önemsemiyorum. Önemseyen taraf da önce kendisi atar, sonra ticaret puani ister veya veya ticaret puanı göndersem dönüş yapar mısınız diye sorar. Ticaret puanı gönderir misiniz diye sormaz. Bana gönderdi ben de eve geçince ticaret puanınıza dönüş yaparım dedim. Hala benden ticaret puanı bekliyor. Böyle yaptığı için göndermeyeceğim. Siz ne düşünüyorsunuz bu durum hakkında?