Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1.sınıf dersleri var mikro makroekonomi ingilizce türkçe vs. boşuna bunlarla uğraşmak istemiyorum zaten verdim zamanında . Şimdi dönem içi olduğu için sanırım yapılmıyor yıl başında yapılıyor
Geçiş yaptığın ünideki danışman hocanla konuş. Bi kaç pohla gazla sırtını sıvazla. Üniversitede oturmuş bir sistem yok. Ben ne derslerin nelere sayıldığını gördüm. Kendim bizzat 4 kez veri tabanı dersi alıp 3ünü başka derslere saydırmıştım.(3üni değişikliği yaptım) Hoca yokuşa sürerse 0 sürmezse her şey mümkün anlayacağın.