Arkdaşlar selamlar
x vakıf üniversitesinde %100 ingilizce bir bölüm okumaktayım. 2.üniversite olarak istanbul üniversitesinde başka bölüme kaydoldum ama bölüm Türkçe.
Bu durumda x vakıf ünisinde aldığım ingilizce dersi saydırabiliyor muyum yoksa tekrar mı almam gerekiyor bilgisi olan var mı?