x1Digital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kimse muhattap olmuyor, kac sefer yazdim almak icin ama tik yok ben vazgectim.
Valla yalan yok, 1 aydır konuşuyoruz adamlarla. Her soruma hızlı cevap verdiler. Zaten ondan biraz tav oldum. Bakalım, deneme süresi istedim. Eğer bu deneme süresinde başıma bir şey gelmezse ve değerler iyi olursa devam ederim.