Havaist incelemenizi öneririm hocam. Şehir içerisinde şehirlerarası otobüs gibi hizmet veriyorlar ve epey de rahat oluyor. Ben kullandığımda aşırı pahalı değildi ek olarak biniş ve varış saatini de belirtiyorlar.
https://www.hava.ist/
Hocamın paylaştığı gibi havaist ile gidersiniz. Sitesinde sefer saatleri yazıyor.
1'deki sefere binip tahminen 2-3 saat sonrasında Sabiha'da olursunuz.