Leolynn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Havaist incelemenizi öneririm hocam. Şehir içerisinde şehirlerarası otobüs gibi hizmet veriyorlar ve epey de rahat oluyor. Ben kullandığımda aşırı pahalı değildi ek olarak biniş ve varış saatini de belirtiyorlar.
https://www.hava.ist/
Hocamın paylaştığı gibi havaist ile gidersiniz. Sitesinde sefer saatleri yazıyor.

1'deki sefere binip tahminen 2-3 saat sonrasında Sabiha'da olursunuz.