Öncelikle şunu söyleyeyim ki harika bir iş olmuş. Ben de merak ediyordum ama denemek aklımın ucuna bile gelmedi. Ben daha önceden çalıştığım işlerde hep YOAST kullanan yerlere denk geldim, kendim de site açtığımda ilk olarak YOAST kurdum. Fakat bu etken/edilgen kısımları çok canımı sıktı. Eşim Türkçe öğretmeni, ondan yardım istedim. Sağ olsun başlarda biraz baktı ama sonra bu etken / edilgen kısmında saçmaladığını söyledi. Rank Math'e geçtim kafam rahat etti. Rank Math'de de başlıkta numara olayı can sıkıcı ama takılmıyorum. Hatta birçok kez başlıkta numara kullanmamama rağmen bunu sorun olarak göstermedi bile. Hala Rank Math ile devam ediyorum.