4 haneli bir kullanıcı adının alıma uygun olduğunu, alabileceğini, 3 gün sürdüğünü yazdı. Alırsan istediğin paradan fazlasını vereceğim ama kullanıcı adını teslim alınca dedim, tamam şimdiden hayırlı olsun 3 gün sonra görüşürüz dedi, nasip değilmiş.
Uçtu umutlar yarına kaldı 😂