Bu Proxy işiyle önceden çok ilgilendim. ISP IP adresleri gerçekten bir zaman $40 bırakıyordu.
Sonra çözümü Bir servers (32GB) Alıp sanallaştırarak 2GB ram olarak 16 VDS kurmuştum. Sonrasında her sanallaştırılmış sunucuya WI-FI olarak komşu ve diğer yerlerin bağlantılarını girmiştim o zaman bile aylık hatırladığım kadarıyla $800 üzeri görmüştüm masrafları çıkınca (elektirik vb)
Bu konu beni duygulandırdı diye yazdım. Belki başka bir amaca uygunluğu varsada kusuruma bakmayın hocam.