1 ya da 2 yıl sonra yeni güncelleme almayı bırakacak bir telefon için şu an sıfır olarak almaya değmez. Minimum 12 almanızı tavsiye ederim, fiyatlar konusunda bilgim yok fakat 12 benim eski telefon gayet güzeldi. Şu an 14 kullanıyorum en az 3-4 sene değiştirmem gibi.