Aradığınız huzuru mutluluğu bulduğunuz için tebrik ederim. Ağustos ayında çok sıcak olduğunu duydum Eski yazılımcı bir dostum 2 sene yaşadı şuan Türkiye ABD arasında mekik dokuyor. Ben nem ve sıcaktan çok rahatsız oluyorum. Yaz sonu tekrar bir değerlendirme beklerim 😊
ahahaha tek korkum o hocam haziran temmuz ağustos çok sıcak oluyor benim aracımda uzaktan çalıştırma özelliği var arabaya gitmeden çalıştırıp klimaları açıyorum.
açık alanlarda gezilmiyor. avm cafelerde her yer klima zaten oralarda rahatça oturabilirsiniz.
3 aydır yaşıyorum ama 4-5 kere önceden geldim. yaz aylarında da geldim yani sorun çok olcağını düşünmüyorum.