Hocam hangi şartlarda gittiniz peki yani ne iş yapıyorsunuz gelir düzeyi düşük biri olarak çalışmayamı gittiniz zaten gelir düzeyiniz üst kademedeydide öylemi gittiniz gelir düzeyi düşük biri nasıl gidebilir ve dubaide yazılım pazarlaması özellikle mobil oyun/uygulama ve websitesi ihracatı nasıl olur sizce?