Kaldırıp eklemeyin, o süreci uzatır. Ekliyken tekrar eklemeye çalışın "Bu site ekli" hatası verir ama botların siteyi ziyaretini engellemez.
Yine eklemeye çalıştım bi 2 hafta daha ertelemese iyi adsense
12 gün oldu 2 site bekliyorum hâla bakalım red verse neysede beklemesi kötü 😅
Kesinlikle 2-3 ay bekleyenler var inşallah onlardan olmayız