Eylülde 15 çıksa sanki bu adama çıkacak, tutturmuş herkes eylülde yenisi çıkacak diye. Çok net söylüyorum seçimden sonra bu fiyata bu telefonu almadığına pişman olursun. Apple dolar/tl kuru zaten şuan geri kalmış durumda. Eğer durumun varsa tam bir fp ürünü. Al geç çok düşünme.