merhaba iyi forumlar herkese. bir sorum olacak.web sitem üzerinde diyelim amerikadan bir kişi ürün satın aldı.ödemesini nasıl yapıyor? paytr den yaptığı zaman herhangi bir sorun oluyor mu ? o dolar ödeyip bana tl olarak mı geçiyor ?