hsaat06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mekan biletiyle türsabım alakası yok yazacaktım aceleyle yanlış olmuş. Eğer transferi mekan sağlıyorsa ve siz bu hizmet için ücret almıyorsanız yine gerekeceğini sanmam. Ama net bir şey söyleyip sizi riske de sokamam. Bu arada bilgi verebilir misiniz işiniz hakkında? Benzer işler yapıyoruz sanırım belki birbirimize faydamız dokunur.
Ben de sizin gibi düşündüm ve türsab ile görüştüm. Biri diyor ki gerekli, biri diyor ki gerekmez, öteki diyor ki sende olmasın ama anlaşman, sözleşmen olsun acenta ile.

Siz hangi bölgede çalışıyorsunuz hocam, özelden yazışıp bilgi alışverişinde bulunabiliriz tabii ki