Hocam anladığım kadarıyla, bir mekanın biletlerini satacaksınız bunun için türsab gerekli mi diye soruyorsunuz.
Hocam size şöyle söyleyeyim, Vito ile transfer vs. yapmıyorsanız hiçbir şekilde denetleme vs. olmadığı için hiç kafanıza takacak bir durum yok.
Şöyle örnek vereyim, uçak bileti satmak için de yasa gereği türsab olması gerekiyor.
Ama yıllar yıllar önce Metro turizm mahkemelik oldu bu konu yüzünden ve metro turizm kazandı.
Yani siz bırakın mekanın biletini satmak için türsab zorunluluğunu, uçak bileti satışı için kesin şart olan konularda bile kafanıza göre takılsanız kimse gelipde size türsabın nerede demez.
Aylık 100K - 200K kazanırsanız o zaman göze batabilir belki, ama o da çoook düşük bir ihtimal.
Yaklaşık 10 senedir uçak bileti satışı yapıyoruz, daha bir kere bile denetlemeye falan gelen olmadı.
Belgeyi nereye koyduk onu bile bilmiyoruz yani düşünün.