nasirjones adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yapın olsun kardeşim. Her alanda yeterince kutuplaştığımız yetmiyormuş gibi bir de "Kadın - erkek" kutuplaşmasına kafa yoracak vaktimiz yok. Hakkını alamadıkları için grev yapan işçi-emekçi kadınların grev yaparken çıkan yangında can vermesi sebebiyle "8 Mart Dünya Emekçi Kadınlar Günü" ilan edildi. Nem kapacak bir şey yok. Bir mücadeleye duyulan saygı var.
Konuda erkekler günü olmalı şeklinde bir ibare belirtmedim sadece insanların düşüncelerini merak ettim bizim hamurumuz sağlam kimsenin de şüphesi olmasın evelallah.