Merhaba arkadaşlar.
32 yaşındayım öncelikle sebebini sonra sonucunu yazayım.
10 yıldan fazla zamandır Türk Telekomda altyapı planlama çizim işinde çalıştım İzmirde sonrasında ailemden hiç bir destek görmeden evlenerek farklı bir ile taşındım 2022 de tabi işimden istifa etmek durumunda kaldım.
İstifa edip gelmemin nedeni burda eşime ait perde mağazasının olması, gelelim şimdi sonuca
Burda bir iş arıyorum başvurmadığım iş kalmadı. şimdi En azından borçlarımı ödeyecek kadar kazanabileceğim birşeyler yapmak istiyorum. Ne yapabilirim sizce?