Merhaba herkese hayırlı geceler dilerim,
https://www.r10.net/script-satisi/30...k-11088-a.html ilgili konudaki scriptimizin renklerini komple değiştirdik, mobil uyumlu hale getirdik ve az önce yayına aldık. Sizce nasıl olmuş?
Demo:
Tıklayınız
Fikirleriniz ve görüşleriniz bizim için değerlidir, şimdiden teşekkür ediyorum.