memleketini seviyosan gel bizim için 1 oy kullan öyle git 1 oy 1 oydur....
14 mayısta

konsoloslukta kullanıyorum merak etmeyin hocam

) Ben 4 Ay önce taşındım memleketimin taşına toprağına diyorlar ya gurbetçiler keşke bende diyebilsem diyorum

Ülkede faiz islamic ülke olduğu için yıllık sadece %1.49 aylık değil he yanlış anlamayın yıllık