BaykalTicari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
memleketini seviyosan gel bizim için 1 oy kullan öyle git 1 oy 1 oydur....
14 mayısta konsoloslukta kullanıyorum merak etmeyin hocam ) Ben 4 Ay önce taşındım memleketimin taşına toprağına diyorlar ya gurbetçiler keşke bende diyebilsem diyorum
Ülkede faiz islamic ülke olduğu için yıllık sadece %1.49 aylık değil he yanlış anlamayın yıllık