ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
10K ya XR satayım kutulu,faturalı tertemiz cihaz.
https://www.epey.com/akilli-telefonl...ple-iphone-11/
O fiyata xs max alıp oled kullanırım diye düşünüyorum senden iphone 7 amıştım sorunsuzdu elindeki cihazı alacak olsam düşünmeden ilk ücreti yollardım.