Kimdi unuttum fakat ilk defa bir nesil kendini Z kuşağı diye kategoriye sokuyor gibi bir yorum yapmıştı.

Hiçbir kuşak kimseye ben Y , X kuşağıyım demiyor yada şuanki Y kuşağı önceden Z iken ben Z kuşağıyım demiyordu.

Sanırım Okan abimiz haklı..