Borçlu olduğunuz bankalara gidip durumu izah edip uzlaşmaya çalışın derim,3 6 ay erteleme sonrasinda taksitleri yapilandirma vs aksi takdirde borcu hicbirsekilde odeyemeyeceginizi hem bankanın hem sizin zora gireceginizi isin varlik yonetime kadar gidecegini uygun bir dille anlatın muhtemelen yardımcı olacaklardir genel olarak daha fazla odeyeceksiniz fakat yapacak hicbirsey yok maalesef