AldagBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Günde her bir aile bireyi 3 kez aransa, 3 kişilik aile de günde 9 şikayet desek ceza tutarı buna göre borcu fazlasıyla geçiyor. Şikayet eden arkadaşı tebrik etmek lazım, avukatlar her ne kadar işini yapıyor olsa da bu kadar da olmamalı.
Kesinlikle hocam. Konu sahibine de darlamak için yapılan tüm arama ve sms leri şikayet etmesini öneriyorum. Hızlıca çözümleniyor geneli. Mutlaka faydası olur. En kötü üstünüzdeki psikolojik baskı kalkar.