Bu tutar güncellenmiştir büyük ihtimalle. Sadece sms bile 10k ya ulaşabiliyor. Aileyi darlama vs ciddi ceza yedirebilir hocam. En azından borçtan bir kısmı düşme ihtimalleri var. Şikayetlerinden vazgeç tutarı indirelim diyebilirler. Ailesinden kendinden baskı için yapılan her sms ve aramayı şikayet ederse çok güzel bir ceza yedirebilir.
O kişinin borcu 50k civarıydı sanırım ama 50k 50k dır.
Günde her bir aile bireyi 3 kez aransa, 3 kişilik aile de günde 9 şikayet desek ceza tutarı buna göre borcu fazlasıyla geçiyor. Şikayet eden arkadaşı tebrik etmek lazım, avukatlar her ne kadar işini yapıyor olsa da bu kadar da olmamalı.